Alla inlägg den 7 augusti 2023

Av Sandra Bertlind - 7 augusti 2023 21:05

Det gick bra!! Var lugn, fick en mjukstart och känner mig inte ängslig! Seger.
Är mer orolig över syrebrist här hemma som stryper all positiv energi.
Är det här det nya??!
Hur kommer man framåt i någon annans beslut?
Man kläcker ur sig hur man vill ha det på det mest osmidigt sätt, rör upp mängder med känslor för att sedan lägga locket på som om inget hänt????
Fattar ingenting......men luften går att skära I......
Vidrigt! Hatar allt med denna situation ALLT!
MEN NOG OM ALL SKIT!!

Får iallafall leva ut min kreativa sida nu när jag börjat jobba igen och lägga fokus på mängder av roliga idéer med lärmiljöer som jag brinner för.

Gillar ni inredning av något slag??

Terapikväll i sovrummet med nagellack och Lotta på Liseberg, ända stället man kan andas på!!

Önskar alla en fin vecka kraaam

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards