Alla inlägg under juli 2023

Av Sandra Bertlind - 30 juli 2023 23:33

Det var en bra dag.......tills det inte var det längre......
Känt länge att något bränner och fattar såklart att alla har sina upp och nedgångar.
Men hur mycket ska EN liten jävla människa orka med?????
Det gör dig starkare.....
Eller så bara vill jag ge upp!!!!
Blir en helt ny vändning jag inte var beredd på........
Ont ont ont gör det men jag förstår och kommer inte självömka......

Jag bara låter luften lämna kroppen nu för orden är SLUT!!!

Av Sandra Bertlind - 5 juli 2023 13:11

Igår var jag i Strängnäs och hälsade på min fina morfar!!
Min moster och syster med söner var med.....
Älskar min morfars hem. Så mkt vackra ting överallt och var sak har verkligen sin plats. De doftar gott och är välstädat.
De hade gjort om lite sedan sist och både jag och min morfar delar intresset i att älska gamla antika möbler och småsaker. Allt från vackra lampor till porslin, byråer, fotöljer osv.
Jag hittade både gammalt som jag minns som liten tjej, men även fast det lite nyinköpt i gammal stil!
Sånt ger mig energi verkligen. Inredning (min egen) är en stor del av mig och mitt intresse. Nu har jag ju vårt älskade landställe jag kan leva ut allt i men med lite hjälp av min morfar och hans fru såklart. Ja även mormor är delaktig. Har under många många år samlat på mig vackra ting jag fått av dom och nu hittar de verkligen sin rätta plats. Påmindes lite igår om hur kul jag verkligen tycker att det är med Inredning och att varje liten pyttesak har så otroligt stor betydelse på platsen, i rummet och för mig!!!
Det är de små detaljerna som gör det där lilla extra i rummet och för känslan.
Idag känner jag dock av att jag var iväg hela dagen igår så pigg är det sista jag är. Men försöker komma igång och har tom gjort i ordning mig lite för att känna mig fräsch!!!
Denna klänning är ny jag har på mig, men på tal om detaljer känner jag just med denna klänning att den speglar lite mig. Lite classic. Knappar, får fram de bästa av mina former och gör en sådär extra snygg. Vilket kap jag hittat!!!
Har ni oxå såna plagg som bara framhäver de bästa i er??

Massa kramar på er!!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards