Alla inlägg under december 2023

Av Sandra Bertlind - 15 december 2023 18:04

Skålar in helgen halvförkyld men med min bästis!!!! Hur härligt ändå!
Önskar er en trevlig helg

Av Sandra Bertlind - 13 december 2023 07:24

Tittar in och önskar alla en fin Lucia!!!!
Det är svåra tider runt Lucia och jul eller egentligen alltid men såhär till jul kan det vara extra för barn och familjer så tänk på att vara det bästa av dig själv och sprid kärlek till folk runt dig, det behövs!
Ett vänligt ord kan förändra en annans mående.
Kram

Av Sandra Bertlind - 1 december 2023 12:18

Efter en vecka sjuka hemma så fick jag spunk och kände att det sög i min kreativa ådra och hade en inspirationsbild sen innan som jag ville testa. 

Vackra koppar hade jag inte hemma då allt åkt upp till landet men vackra glas hade jag minsann och det blev minst lika bra!! Vad har ni för adventsstakar på bordet?

Vad tycker ni?


 

Inspirationsbilden

 

Min Fluffa ville va med på ett hörn (Shiva) katten har många namn

 

 

Kunde inte ladda upp video på hur jag gjort kommer i nästa inlägg!! 

Puss

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards