Alla inlägg under augusti 2021

Av Sandra Bertlind - 22 augusti 2021 22:15

När man storstädat och allt dedär som är ett MÅSTE hos en mamma så är det bästa när man får tända ljus och får ro i själen på kvällen innan läggdags ?

Hur gör ni för att komma ner i varv???

Hoppas ni får en harmonisk vecka!!!
Godnatt

Av Sandra Bertlind - 16 augusti 2021 21:56

Kämpar varje dag för det jag tror är bäst för mig. Tragglas med att vara tycka vara lika mkt värd som alla andra.
Varför har vissa de så bra och fläckfritt med kärlek från alla håll?! Ett konstaterande.
Jag väljer att se de fina alla runt mig försöker ge mig nått litet nått stort. Så tacksam för det. Men kan ändå stundvis inte hjälpa att jag känner mig ensammast i världen!
Den nakna sanningen är att jag är otillräcklig och förstår nog inte alltid hur betydande jag är i någons liv. Ni vet självdestruktiv åh ingen tycker om mig folk bara utnyttjar min snällhet.
Nja har kommit över den delen då många delar av mig jobbat stenhårt med självkänsla och självförtroende.
Står rätt stadigt med mina åsikter MEN.......

Kan inte hjälpa att jag känner mig så ensam!!

Många tankar ikväll......

Den nakna sanningen om min känsla!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards