Alla inlägg den 28 oktober 2016

Av Sandra Bertlind - 28 oktober 2016 07:47

Vi hade halloweenfest igår för våra barn på förskolan där jag jobbar =)

Pedagogerna hade roligt iallafalll =)

Gick all in med min nya halloweenklänning!
Peruken gjorde sig bättre på Lena!

Sandra H Var fin med sin spindel på huvudet! JA och alla små såklart=)

Av Sandra Bertlind - 28 oktober 2016 06:58

Alltså veckorna tickar på rätt duktigt.
Just nu är jag så himla trött när jag kommer hem så hittar inte riktigt glöden att hinna skriva något.
Men nu sitter jag på tåget påväg till jobbet så då kan man ju passa på att åtminstone önska alla en riktigt fin och trevlig helg =)
Själv ska jag på 40 årskalas imorgon så blir nog trevligt!

Hittar så mycket bra låtar just nu på Spotify som gör mig motiverad för stunden att vilja börja träna eller röra på mig.
Tyvärr kommer de positiva känslorna oftast bara på morgonen!
Då jag har mest energi antar jag.
Måste få det till handling att vilja träna mer än bara i tanken och morgontid ahahah

Puss och kram på er alla <3

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards