Alla inlägg den 6 maj 2024

Av Sandra Bertlind - Måndag 6 maj 18:56

Ni vet känslan när man är stressad i sin vardag med allt vad det innebär men ändå får saker att hända......det är så förlösande att när man under stress klarar av att skriva och producera och det bara blir så bra så man blir nöjd själv.
När man sen får positiv feedback på känslan man själv har hur bra känns inte det då????!
Jag har alltid vart som mest produktiv under stress. Som att det är en extra talang jag har. Älskar ju oxå att skriva så fick ihop en fin inbjudan till min förskola idag under kort tid. Fick dessutom upp en bild i huvudet hur jag tyckte den skulle se ut och vips hade jag bara gjort den!!
En riktig måndagsboost till mig själv!!

Kram på er där ute och trevlig kväll

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards