Alla inlägg den 17 oktober 2017

Av Sandra Bertlind - 17 oktober 2017 08:13

Idag är en riktig skitdag! När jag vaknade i morse tänkte jag VARFÖR......
varför måste just jag vakna igen och ta tag i detta jävla destruktiva liv.....
Jag orkar verkligen inte mer.
Lever med en karl som man inte är värd ett skit, har iof. 3 fantastiska pojkar men som klarar sig utan en mesig mamma som tydligen skämt bort dom för mkt.
Hat en familj där såklart deras liv rullar på medan mitt står still i det svarta.....
Har helt underbara vänner som försöker med allt men vad ger jag tillbaka??? Är ju bara mörk inuti. Har ingen glädje kvar.
Idag ville jag inte vakna.....
Imorn är en annan dag =(

Av Sandra Bertlind - 17 oktober 2017 08:13

Idag är en riktig skitdag! När jag vaknade i morse tänkte jag VARFÖR......
varför måste just jag vakna igen och ta tag i detta jävla destruktiva liv.....
Jag orkar verkligen inte mer.
Lever med en karl som man inte är värd ett skit, har iof. 3 fantastiska pojkar men som klarar sig utan en mesig mamma som tydligen skämt bort dom för mkt.
Hat en familj där såklart deras liv rullar på medan mitt står still i det svarta.....
Har helt underbara vänner som försöker med allt men vad ger jag tillbaka??? Är ju bara mörk inuti. Har ingen glädje kvar.
Idag ville jag inte vakna.....
Imorn är en annan dag =(

[Bild]

[Bild]

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards