Alla inlägg den 23 december 2016

Av Sandra Bertlind - 23 december 2016 17:35

Är så fruktansvärt mätt på allt skit alla kastar på mig hela tiden. Sandra varför gör du Ai eller så.
Vi tycker det är bättre om......
Är väl bara säga.....
Du är ju för mesig......
Orkar inte med alla direktiv alla kommer med.
Vill fira en jävla jul utan att behöva tjafsa och bråka innan för att hela min släkt är helt för mkt.
Jag anpassar hela mitt liv efter andra varje dag 365 dagar om året.
Vad får jag för det????
Jo SKIT!!!!
Skit i stora lass för att jag inte råkar ha tid eller ork just den dagen.
Kommer gräva min grop denna jul.....
Orkar inte leva i bottenlös sorg!
Vill ju bara bli älskad tillbaka men inser att jag jagar förgäves.
Kärlek för er är inte samma sak som kärlek för mig.
Livet är ont och svart.
Ge mig styrka denna jul.......

Börjar med att jag bölat, tjafsat och har huvudvärk.

Hysteri på hög nivå folk blir monster vid högtider.!

Fuck everything!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards