Alla inlägg den 28 december 2015

Av Sandra Bertlind - 28 december 2015 20:34

Ja ni vet hur det är på julen! Fullt ös medvetslös!!!!!!

Morfis på besök 23/12

Scoob och morfars hund Ludde!

Barnen bakade pepparkakor när g.morfar var med!

Bästa morfar!

Klappisar under granen dagen före julafton =)

Julaftons morgon!

Grötfrukost med mormor/mamma Johan!

Stjärnor på julklänningen =)

Lego är kul!

Farmor fick också hjälpa till!

Julmiddag serverad!

Juldagen middag hos svärföräldrarna då vi firar grekisk namnsdag på farfar Christos och vår mellanson Dennis som heter Dennis Christos.

Namnsdagsdukat =)

Kusin Alex kom oxå till farmor och farfar

Discobowlat igår med familjen!

Bästa förloraren! <3

Mina killar imorse!

Har jobbat några timmar idag men utan barn och det gick väldigt bra! Har flyttat en hel ateljé =)

Japp var väl vad jag sysslat med sista veckan =)

Puss och kram alla fina! Hoppas ni har det bra i julledigheten!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards