Alla inlägg den 17 december 2014

Av Sandra Bertlind - 17 december 2014 09:36

Igår gick vi ut och lapa sol efter flera dagar inomhus av sjukdomar! Skönt med luft. Barnen verkar något bättre så det är skönt!

Det var kul att glida på isen!

Skönt med sol!

Idag väntar besök på stadshuset då min bror tar sin examen son civilingenjör! Stort! Börjar känna mig hängig men har lovat vara där!
Känns dock tungt att träffa min far som bara strular med allt och beter sig som 3. Men är bara le och vinka. Han ska inte få knäcka mig mer. Det är inte jag som är problemet och i detta fall känns det son att det är jag son är den vuxna och han en obstinat tonåring. Men men min sorg hans förlust!
Hoppas alla får en fin dag! Puss och kram

Det är du som missar så mycket. Det går inte att ångra sig i graven!

Bästa farbror man kan ha! Vi är så stolta och tacksamma över att få ha dig i vårat liv ???

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards