Alla inlägg under maj 2014

Av Sandra Bertlind - 19 maj 2014 22:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 19 maj 2014 16:50

Idag hade jag och min kollega roligt på jobbet!
Vår beställning vi gjort kom och i en mega kartong fylld med massa grejer låg oxå våra tvillingar (molly och nils) som vi nu döpt om till Ruben och Elvira!
Så häftiga och jag är helt såld på dessa söta dockor. Barndomsminnen växer till liv när jag såg tvillingarna =)

En bra dag med mycket vi fått gjort.
Nu kan jag gå hem och klappa mig på axeln över att jag jobbat bra idag och dessutom en man kort och övertid.

Men det har varit en bra dag =)

kram alla fina!

Av Sandra Bertlind - 17 maj 2014 09:04

Vet inte varför jag är så arg hela tiden =(
Är tydligen jävligt otrevlig också......känner mig så malplacerad i mitt eget liv så vet snart varken ut eller in!

Men som allt annat får man ju skaffa sig en plan för det här beteendet också!

Trevlig lördag det ska jag försöka mig på att ha om jag inte fräser av någon dessförinnan!!

Sjukt trött på mig själv!!!!

Av Sandra Bertlind - 16 maj 2014 07:16

Fantastiska sol!
Va gör du med folk?! Eller rättare sagt hur för du för att få alla att stråla! Folk kliver ur sina gråa skal och blomstrar med sina fantastiska leenden lätta steg och färgglada kläder!
Du får allt att kännas 100kg lättare att både genomföra och leva :-)

Jag som är så fruktansvärt beroende av dig är glad att du är tillbaka och kommer med värme <3 tack för det!!!

Kärlek till alla fina där ute, ni strålar verkligen med solen <3

<3

Av Sandra Bertlind - 15 maj 2014 15:22

Av Sandra Bertlind - 15 maj 2014 07:31

Nu har du äntligen fått din fina gravsten som jag för övrigt hoppats slippa se innan min egen :-(
Finaste ängel, hoppas dina nära och kära gör fint hos dig nu och att den hemska människan du förmodligen lidit mycket av under de här åren kan tagga ner och hålla sina fingrar i schack!
Så ledsen för allt du måste ha stått ut med.
Vet att du absolut inte var perfekt i mångas ögon och att du va en riktig buse men ditt hjärta satt på rätt sida om kroppen och du levererade mycket värme, kärlek och glädje <3
Älskar dig min fina ängel och en dag ses vi igen och vilken jävla utskällning du ska få då sen kan vi kramas <3
.massa kärlek till dig denna soliga dag

Av Sandra Bertlind - 13 maj 2014 20:54

När vänder vinden egentligen och på riktigt??
När är det min tur att få frid?
När ska livet leka och sluta pröva mina nerver precis HELA tiden?
Ikväll är jag bara orkeslös och ledsen och återigen jävligt ensam.
självömkan i all ära men dehär är inte riktigt min starka sida att sitta och tycka synd om mig själv men just idag just ikväll gör jag det!

Just idag suger det med ångesten över mitt liv och vad det innehåller! (Förutom min familj) er kommer jag glädjas åt tills jag dör trots alla prövningar ni alla ger mig <3

!

Av Sandra Bertlind - 12 maj 2014 21:28

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards